Toruń za pół ceny

50-procentowe rabaty w lokalach, hotelach,  muzeach, obiektach sportowych, sklepach – w weekend 11-13 kwietnia 2014 r. rusza kolejna, szósta już edycja akcji „Toruń za pół ceny”

- Akcja „Toruń za pół ceny” cieszy się dużą popularnością. Dlatego w ubiegłym roku po raz pierwszy zrobiliśmy dwie edycje: wiosenna i jesienną. Taka formuła się sprawdziła i będziemy ją kontynuować. A oferta jest tak bogata, że każdy znajdzie cos dla siebiemówi prezydent Torunia Michał Zaleski.

Rzeczywiście, udział w akcji zapowiedziało już 125 podmiotów. Są wśród nich hotele i hostele, restauracje, kawiarnie, instytucje kultury, obiekty sportowe i rozrywkowe, sklepy  oraz kluby. Warunkiem uczestnictwa  jest obniżenie cen  produktów i usług o 50%. Oferty nie muszą obejmować całego asortymentu - istnieje możliwość stworzenia odrębnego menu czy oferty.

Za połowę ceny będzie można odwiedzić ciekawe miejsca, skorzystać z licznych atrakcji turystycznych, wybrać się na koncert lub lekcję tańca, jak również spróbować swych sił na ściance wspinaczkowej. Smakosze będą mieli możliwość delektowania się specjałami toruńskich restauratorów i cukierników, klubowicze bawić się na niezapomnianych imprezach, a najmłodsi hasać do woli w jednym z salonów zabaw.

Listy miejsc biorących udział w akcji „Toruń za pół ceny” zostaną umieszczone m.in. na stronach internetowych organizatorów (www.torun-za-pol-ceny.pl, www.torun.pl, www.zetgold.pl, facebook.pl/ Toruń za pół ceny) oraz stronach lokalnych portali toruńskich. Ponadto lokale/instytucje, których dotyczy zniżka, zostaną oznaczone specjalnymi plakatami, co ułatwi turystom i mieszkańcom Torunia identyfikację uczestników akcji.

 „Toruń za pół ceny”  jest organizowany przez Gminę Miasta Toruń i Radio ZET Gold. - Akcja jest promowana nie tylko na terenie Torunia, ale także za pośrednictwem stacji radiowych sieci EUROZET w innych miastach takich jak Bydgoszcz, Trójmiasto, Warszawa, Olsztyn, Poznań, Łódź, Gniezno. Ponadto ulotki z listą uczestników akcji dołączone zostaną do bezpłatnego ogólnopolskiego dziennika „Metro” w Trójmieście, Olsztynie i Warszawie, a w największych miastach województwa kujawsko-pomorskiego na „Toruń za pół ceny” zapraszać będą hostessy mówi Joanna Cieslak-Ospalska z Radia ZET Gold.

3 kwietnia po ulicach Poznania, Trójmiasta, Olsztyna, Bydgoszczy i Łodzi będą poruszały się mobile prezentujące grafikę promującą wiosenną edycję tegorocznej akcji.

- Tradycyjnie w rabatowy weekend na Rynku Staromiejskim zorganizowany zostanie punkt informacyjny akcji, w którym każdy zainteresowany otrzyma informację na temat oferty uczestników akcji, a ze studia plenerowego nadawana będzie relacja „na żywo” z przebiegu akcjidodaje mówi Joanna Cieslak-Ospalska z Radia ZET Gold.

Warto wspomnieć, że sukces poprzednich edycji, na które składała się liczba ponad 130 partnerów oraz ponad 30 tysięcy osób korzystających z promocji, jest dowodem na to, że organizacja tego typu akcji cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Opinie wyrażone po zakończeniu poprzednich edycji wskazywały, że akcja przyniosła korzyści nie tylko klientom, ale również właścicielom, partnerom. Dzięki akcji „Toruń za pół ceny” wielu uczestników miało okazję zaprezentować swoje usługi i produkty, zyskać nowych klientów oraz stworzyć pozytywny wizerunek marki.

Parterami medialnymi akcji są: „Nowości”, „Teraz Toruń”, Telewizja Kablowa Toruń, www.mm.torun.pl, www.kulturalnytorun.pl, www.orbitorun.pl. oraz TVP Bydgoszcz, która sprawuje opiekę medialną nad akcją.

Partnerzy akcji to: Lokalna Organizacja Turystyczna Toruń, Ośrodek Informacji Turystycznej oraz Centrum Handlowe Kometa, natomiast sponsorem studia plenerowego akcji jest Manekin.

Lista partnerów akcji "Toruń za pół ceny"